10 grudnia 2016

Kartki świąteczne

Niewiele ich w tym roku wykonałam. To dwie ostatnie.



14 komentarzy:

  1. Bardzo piękne i pomysłowe:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, fajna kompozycja z tymi scrapkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki. Nie zawsze liczy się ilość. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robią wrażenie! :)
    Zapraszam do mnie- zachęcam do obserwacji oraz wzięcia udziału w rozdaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki, bardzo pomysłowo wykorzystane scrapki :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ważna ilość, a jakość ;) I to, że zrobione od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne karteczki, zazdroszczę mety, bo ja jeszcze w połowie nawet nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są śliczne Jadziu, na pewno sprawią komuś mnóstwo radości.
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. ¡Hey! I love your blog, I am following you. I hope u could visit my blog and follow me back (-:

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są, ja nie umiem zabrać się do tych skrawków okrągłych - fajnie to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim, którzy odwiedzają mojego bloga
i pozostawiają przemiłe komentarze, motywujące do dalszej twórczości.