8 kwietnia 2017

Niebiesko - żółta


14 komentarzy:

  1. Ślicznie wygląda ta karteczka. Jest taka energetyczna, chociaż użyłaś tylko dwóch kolorków, ale za to jakich :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, ale śliczna!!! Pięknie wyglądają te zawijaski i kolory też cudne :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie kolorów, bardzo ładnie ten odcień żółtego komponuje się z niebieskim. A kartka ogólnie bardzo ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne połączenie kolorów:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna i wiosenna. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebieski z żółtym zawsze daje piękne połączenie kolorystyczne. Karteczka wyszła urocza. Niby tak mało, a jednak tak wiele:). A tak przy okazji zapraszam Cię na mojego bloga, ponieważ nominowałam Cię do Liebster Award i mam nadzieję, że odpowiesz na pytania i się przyłączysz do zabawy w chwili wolnej:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam połączenie Niebieskiego z żółtym. Ślicznie Karteczka wyszła :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie jak wykonałaś płatki kwiatów. Całość wygląda prześlicznie!
    Pozdrawiam i zapraszam: mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosnych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kompozycja Jadziu!
    Przesyłam serdeczne, poświąteczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę umiejętności;)
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim, którzy odwiedzają mojego bloga
i pozostawiają przemiłe komentarze, motywujące do dalszej twórczości.